amintiri citite

club Paradis

vara din ziua de ieri

odată am fost în paradis. în paradis este și atunci când o fată îți trimite, dimineața, o melodie a lui eria chiar dacă melodia se cheamă two steps from hell. un om se pregătește să plece la lucru, îl văd în fiecare dimineață în bucătărie, trebăluind. după aia, probabil  urmează să ia autobuzul, iar seara, când se întoarce, îl regăsesc în  bucătărie. uneori, stă și se uită afară, aplecat peste pervazul ferestrei. n-am aflat niciodată la ce se gândește. dar eu mă gândesc la el. ieri am aflat că un coleg de serviciu a murit. cu o seară în urmă îi trimisesem un mesaj de crăciun. mă întreb dacă mesajul meu a mai ajuns la el, sau a rămas, așa, suspendat în aer. și plutește și acum, acolo, fără niciun rost. probabil, vreo pală de vânt îl va lua, cândva, și-l va risipi, îl va goli de înțelesuri. dis de…

Vezi articolul original 441 de cuvinte mai mult

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.