amintiri citite

Am înțeles

Am înțeles

Am înțeles că oricâte aș avea, orice aș face, nimic nu trebuie să mă schimbe pentru a fi Om, cu sentimente, cu trăiri, cu momente de bucurie sinceră venită din adâncul sufletului, cu supărări aparent neînțelese sau cu lacrimi, de bucurie sau tristețe.

Am înțeles că oricâte lucruri aș aduna, peste ani, adevăratele bogății le voi păstra doar în suflet.
Am înțeles că oamenii sunt diferiți și nu-i poți schimba după bunul plac, ceea ce poți face e să-i accepți așa cum sunt sau să-i eviți dacă nu-ți plac.
Am înțeles că trăirile interioare sunt cele care pot schimba ceva dacă le urmezi.
Am învățat că oricât aș vrea, dacă nu-mi este hărăzit, nu pot avea.
Am înțeles că poți ajuta fără a cere în schimb ceva, chiar dacă nu ești înțeles.
Am înțeles că viața merită prețuită așa cum e, dar o poți schimba când vrei.
Am înțeles că pasiunea fără limite este dăunătoare, te dărâmă și-ți face sufletul bucăți.
Am înțeles că dragostea adevărată înseamnă pace și împăcare când o trăiești cu cel ales, fără a-l schimba mereu.
Am înțeles că fiecare trebuie respectat pentru ceea ce este cu adevărat, nu simulat.
Am înțeles că adevărul este greu de suportat, mai ales de cei ce-l denaturează conștient.
Am înțeles că toți, în final ajungem la un loc, în pământul țării, atunci când trăirile nu-și mai au loc.
Ce n-am înțeles? De ce unii oameni sunt doar cu literă mică și se cred isteți?! …

Lasă un răspuns

