amintiri citite

Suflet călător

Suflet călător

Rătăcind cu sufletul
și mergând pe nori,
nu înseamnă
că n-am privit și în jos.

Chiar dacă am avut cicatrici,
ce dor, încă,
din cauza unor vorbe
sau fapte rele,
n-am făcut din ele
o istorie,
ci le-am lăsat să treacă
să pot zbura frumos
și în tăcere.

Mă întorc mereu în casa
sufletului meu, pe-un drum
presărat cu flori de măr
în toiul primăverii,
spălându-mi veșnic ochii
cu picături de rouă
să pot zbura, cădea,
să pot ierta, uita
sau ignora, tot ce doare
în viața mea.

Lasă un răspuns

