amintiri citite

Suflet călător

Rătăcind cu sufletul și mergând pe nori, nu înseamnă că n-am privit și în jos. Chiar dacă am avut cicatrici, ce dor, încă, din cauza unor vorbe sau fapte rele, n-am făcut din ele o istorie, ci le-am lăsat să treacă să pot zbura frumos și în tăcere. Mă întorc mereu în casa sufletului meu,… Citește în continuare Suflet călător

amintiri citite

PITAGORA – către bărbaţi

Sursă: PITAGORA - către bărbaţi Tinere, nu te juca prea des cu patimile, căci trupul va avea de suferit și de pe urma lor va îmbătrâni înainte de vreme. Tineri căsătoriți, cumpătați-vă mângâierile, căci repetate prea des, acestea devin sterpe: dacă vreți să fie roditor câmpul nunții, semănați-l doar cu sărutări cuminți. Cinstește femeia care… Citește în continuare PITAGORA – către bărbaţi

amintiri citite

Sunt în concediu, rog nu mă deranjați! (partea 1)

optimistul.com

Picture_20170801_230210737

Chiar acum când scriu sunt în concediu. Un circuit de o lună în jurul universului în care trăim. Ieri am ajuns pe Lună cu un avion particular pe care l-am închiriat de la Cap Canaveral cu 1000 de dolari ora. Am atins steagul Americii înfipt de Armstrong acolo, am depus un buchet de flori la mormântul cățeluşei Laica, am inhalat nişte praf stelar la terasa Calea Lactee, ca numai după câteva ore să ajung cu picioarele pe pământ.

Am luat cina în Insulele Cayman cu două negrese pe-un picior şi alți doi negri pe celălalt picior. Să moară familia tradițională de necaz! O să pun în curând poze cu toți cinci bând şampanie în jacuzzi-ul din fața hotelului. Acum stau la soare şi scriu. Ştiu că la voi este deja intuneric. Triste zilele voastre, ale mele azurii ca oceanul.

Mâine o să am la scară un elicopter care o să…

Vezi articol original 220 de cuvinte mai mult