amintiri citite

Podul lui Anghel Saligny

albastru de... mai departe

… as fi vrut sa va arat podul lui Saligny, dar nu reușesc de pe tableta pe care am luat-o in călătorie. Mai exact, nu reușesc să-mi „vad” galeria foto. Despre scris, ce sa mai zic? Ba cu diacritice, ba fara. Nu-i nimic! Va arat poza când mă întorc acasă. Iar, despre Saligny va spun doar atât: nu știu câți dintre noi am fi in stare să facem lucruri atât de temeinice, încât sa putem garanta cu viața noastră.

Tata mi-a povestit că atunci când s-a testat rezistenta podului, la trecerea unui tren încărcat cu tonajul calculat cu rigla și creionul de către Anghel Saligny, acesta a stat tot timpul cât a trecut trenul, sub pod, intr-o barca.

Vezi articol original

Lasă un răspuns

