amintiri citite

Cum ne complicam viata

Liorisme

In ultimii ani, mi-e din ce in ce mai greu sa merg in locuri aglomerate, iar cand o fac, la final, stiu sigur ca ma ia durerea de cap. Am momente cand ma intreb daca sunt in regula…E posibil ca, la varsta mea, sa nu iti placa shopping-ul si mall-ul si gasca de vacanta? Oare e in regula faptul ca nu imi doresc city break-uri, ci plaje ori paduri singuratice, ca bucuria mea in vacante e sa fac sport, sa citesc, sa simt natura si sa ma uit la copii, fara alte distractii si zgomote perturbatoare?

Vezi articol original 1.765 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

