amintiri citite

Am ales!

Sursă: Am ales!

Am ales!

 

Am o senzaţie obscură,

Că tot ce mi-ar ieşi din gură,

Îmi poartă numai ghinion!!!

Cănd o spun pe-un ton alert,

Când o spun pe semi-ton.

 

Viaţa este efemeră…

 

La unison cu universul,

Am descifrat tot înţelesul,

Acestui tip de caracter.

 

Un ion într-o poveste,

Doi asemenea nu sunt.

E ridicol! Pe pământ,

Nimeni nu mi-a dat de veste,

Se intamplă aberaţii,

Anomalii,

Greşeli din veac,

Pentru pământ se-omoară fraţii,

Se omoară pentr-un act!

 

Petrec viaţa-n rugăciune,

Ştiu că face o minune,

El, întregul Univers,

Abia azi am înţeles,

Doi nebuni şi-o babă slută,

Fac destine c-un inel,

M-am îndepărtat de el,

Mă simt oarecum uimită,

Că ma ţine de el vrajită

Şi până mai de cu seară,

Sincer, nu am înţeles,

Cum de robotesc ca sluga,

Când întregul Univers,

Îl trăiesc. Trece prin mine.

Nu e rău şi nu e bine…

 

Am ales!

Lasă un răspuns

