amintiri citite

azi… altă întâlnire cu oamenii

albastru de... mai departe

Brașov – Strada Sforii, anul trecut…

1

Există persoane pe care le-am cunoscut cu zeci de ani în urmă, în preajma cărora ne-am simțit în siguranță, care au creat în jurul nostru acel confort emoțional ce ne-a protejat discret, aproape, neștiut, oameni, pe care, odată ce viața ne-a despărțit, i-am uitat sau nu ne-am mai gândit la ei, cu care poate n-am schimbat niciun cuvânt și totuși, pe care, revăzându-i după perioade lungi de timp, îi privim ca pe niște vechi prieteni.

De ce se întâmplă așa? Numai Bunul Dumnezeu știe. Dar, ce poate fi mai frumos decât să te întâlnești cu un trecut care n-a fost și totuși există?

Vezi articol original

Lasă un răspuns

