amintiri citite

Autoportret de vară

optimistul.com

Picture_20170720_224707158

Mă numesc Marian, vârstă veche copilărind cu Burebista, făcând liceul cu Menumorut, facultatea cu Mihai Viteazu la ff, doctoratul cu prietenul Ponta pe scările de la Palatul Victoria. Căsătorit acum sute de ani cu aleasa inimii mele pe care o iubesc şi acum, mascul feroce ies foarte rar de sub pat, având chip de înger pe când avea pojar, săracul, pur ca sfântul ăla cu nume de substanță toxică.

Sunt un bun dansator amorezat de mişcările lui Vandam din filmul fraților gemeni buni bătăuşi, sunt corect băutor de spirtoase în limita bunului simț al cărărilor pe care am umblat pe vremuri la greu, am permis auto luat corect şi o maşină franțuzească din 2007. Admiratoarele să se abțină de la comentarii. Ştiu să citesc, dar n-am mai citit o carte de când a

Vezi articol original 344 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

