amintiri citite

Ce vreau eu…

Sursă: Ce vreau eu…

Ce vreau eu…

Sunt trăiti crepusculare

care sparg larg clipei ulciorul,

spic și mac amanți înflăcărați

umplu cerul de roșul iubirii

19665288_1531861756884825_6096755462865464067_n
Fericită m-aș risipi cât e zarea

să mă întind pe covorul rimelor

luată pe sus de zefir

îmbrăcată numai de culori, vibrații. fluturi

să scriu

 

Și nici eu să nu pot opri

momentul în care,

pulsul țâșnește în adâncimi

trupul purtând erupții enclave

scurs în oja ce ține condeiul argintiu

 

Holda cuvintelor m-ar anina

să mai zbor

în senine bolți de-azur

fără să mă tem de corpuscul

 

UniVersdeVersCartedeIubireღAD

Lasă un răspuns

