amintiri citite

Vals în doi

Romance in the City II by Mark Spain

Romance in the City II by Mark Spain

Îmi ești în toate,
în zorile ce se ivesc în fiecare zi,
în nopțile cu cerul plin de stele,
în zborul cu aripi întinse
când sufletul îmi râde
mirosind a trandafiri,
în fulgerul ce inima-mi atinge,
în ploaia verii ce-mi răcorește aripile,
în curcubeul după ploi,
în dansul printre cuvinte,
în joaca dintre stări,
în cel mai frumos poem, muză fiindu-mi,
în nebunia ce se transmite,
în zâmbetul gândului
când te transformi din înger în demon…

Tu, îmi ești pavăză când zboru-mi este greu
dăruindu-mi aripi noi și-un zbor
ce mă înalță peste nori dansând speranța

știind că vom valsa mereu în doi.

Lasă un răspuns

