amintiri citite

Mărimea contează

Mihail stories

Mă duc la farmacie să iau niște Ambroxol, abureala asta de după trei zile de ploi neîncetate ( parcă suntem în jungla tropicală) îmi creează probleme de respirație.

Cum șed eu, cuminte, la rând, în fața mea un amic, cam la optzeci de ani, o intersectează pe farmacistă:

− S-a rupt și ultimul…

− Poftim?

− Of! Mai aveam un ciot, s-a rupt și ăla…

După o ezitare de s-auzeau până la mine cum se învârt rotițele în căpșorul domniței, fata își ia inima-n dinți:

− … și cu ce vă putem ajuta?

− Păi nu voi ați înebunit lumea cu reclamele? Flixoflent dintr-ăla, să lipesc dihania, că era s-onghit.

− Aaaaa! Păi de ce nu spuneți așa… avem Corega, Fixodent și Dentipur, pe care o doriți?

Venerabilul ronțăie informația și emite:

− Tu de care folosești? Am încredere, că ai ochi luminoși.

Farmacistei i se moaie genunchii dar dă-n…

Vezi articol original 111 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

