amintiri citite

Instagram Crash Course – entry level

De puțină vreme testez postări pe instagram. Cunosc platforma de multă vreme, însă nu am găsit niciodată utilitatea ei. Îmi amintesc că și contul l-am folosit de 2 ori de curiozitate și apoi de încă 2 ori pentru 2 concursuri … și aia a fost. Chiar nu înțelegeam de ce îmi dă lumea follow (primeam notificări) când eu nu sunt de fapt activă?

business, computer, device

Între timp am adunat 100 de postări și am observat că am primit reacții mai rapide la postări decât prin Facebook. Acestea fiind zise, mi-am propus să aprofundez subiectul. Și cum eram eu așa rătăcită pe acolo, neînțelegând ce și cum, am început să mă agit și să întreb pe grupuri. Așa am ajuns să primesc de la Sofia o invitație la World Of InstagramSmart Instagram Influence. A fost un eveniment foarte bun, dovadă că m-am simțit nelalocul meu … și din nou atât…

Vezi articol original 501 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

