amintiri citite

RMN duhovnicesc !!!

Lacrimaroua

Am fost la clinica lui Dumnezeu pentru un control de rutina.
Am constatat ca sanatatea mea e tare subreda.
Cand Dumnezeu mi-a luat tensiunea, am vazut ca umilinta mea era foarte mica.

La masurarea temperaturii, termometrul a înregistrat 40 de grade de neliniste.
Dumnezeu mi-a făcut electrocardiograma și m-a diagnosticat cu o anumita lipsa de iubire, pentru ca arterele mele erau astupate de orgoliu.

 Am trecut apoi la sectia de ortopedie pentru ca am observat ca nu reuseam sa merg brat la brat cu fratii mei, nici sa ofer o imbratisare frateasca deoarece aveam amputatii cauzate de ranchiuna.

Pe langa acestea mi-a descoperit un anumit grad de miopie dat fiind faptul ca nu reuseam sa vad dincolo de greselile celorlalti.
Cand mi s-a facut testul pentru auz, Dumnezeu mi-a zis ca eram uneori surd la sfaturile Sale, drept urmare mi-a oferit o consultatie gratuita gratie marii Sale indurari.

Vezi articol original 101 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

