amintiri citite

Real vs imaginar

Ratacit printre litere

cartile-pentru-copii-dezvolta-imaginatia

Uneori inchid ochii si mangai tastele pierdut in visele mele colorate. Acolo ma joc cu zane, sentimente, credinta si imposibil.
Literele mele nu sunt cuvinte. Nu au fost niciodata cuvinte. Sunt un amalgam de vis, imaturitate si romantism.
Mi-ar place sa stiu sa scriu. Sa imbrac fiecare text in haine mestesugite, sa transmit prin umbra ce o lasa fieacare semn de punctuatie, emotie. Dar nu m-am priceput niciodata sa scriu.
Eu doar visez.
Cineva m-a intrebat daca personajele din povestile mele sunt reale.
Nu stiu. Sunt visele reale?
Uneori da, alte ori nu.
Mai este loc in societatea in care traim pentru vise?
Mai este loc pentru romantism si inocenta.? Habar am.
In visele mele, atunci cand inchid ochii si dansez cu literele, este intotdeauna.
In paginile mele, personajele nu sunt doar niste nume lipsite de culoare. Ele au viata lor. Cu bucuriile si tristetea lor. Cu clipele fericite si…

Vezi articol original 892 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

