amintiri citite

trandafiri roz

arta si natura

Mergând azi pe stradă, aud o voce de bărbat care strigă în urma mea “doamnă” întorc privirea… apare un domn înalt, atletic ce a coborât dintr-o limuzina, era deschisă portiera, cu un buchet de trandafirii în mână. Vă ofer acest buchet de trandafiri, sunt din grădina mea, cred că nu sunt de refuzat. Surprinsă fiind,nedumerita, să-l iau buchetul… după câteva clipe… i-am răspuns, „că nu e de refuzat”. 🙂 Am primit buchetul, i-am mulțumit,timidă. Am plecat, nu știam dacă făcusem bine ori nu. Ambalajul, nu era pe placul meu, nu vedeam culoarea trandafirilor. Urma o trecere de pietoni, după care am privit trandafirii; Surpriză! erau culoarea roz,culoarea mea preferată (bujorii regali sunt pe primul loc). Era soare şi foarte cald, m-am gândit să mă întorc acasă, nu cumva, admirabili trandafiri să se ofilească. Sunt superbi, încep să înflorească bobocii. Mâine e o nouă zi!

DSC00140DSC00144DSC00132

Vezi articol original

Lasă un răspuns

