amintiri citite

Mi s-a prins o dorință de inimă

Andreea Alina

295756_1826223594665_1602849868_n2

Acești ani,  departe de casă, mi-au predat multe lecții despre sufletul meu, mi-au aranjat principii mai deslușite… convingeri trăite ce sunt mai aproape de inima Tatălui. Principii ce le aveam încondeiate… dar nu și în profunzimea trăirii mele. Eram cu inima împărțită.

Am văzut mâna Domnului întinsă spre noi în multe feluri, iar toate acestea au schimbat ceva în mine… ceva ce nu va pieri. Oricât de mult m-am străduit prin puterile mele m-a risipit furtuna pe drumul pribegiei… și-am înțeles, principiile sfinte le învățăm doar alături de El și prin El, prin măreața Lui putere, atunci când le trăim… în taină.
Am găsit pe cale mai mult decât visam și-am primit odihnă în brațele Domnului…

Nebiruit e omul ce luptă cu credință!

302948_1826912851896_810933484_n2

Tânjesc să fiu și să fim mai buni, să avem inimile Sus…. este singurul lucru ce nu piere.

N-am să uit niciuna din binefacerile Lui. De-aceea scriu…

Vezi articol original 93 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

