amintiri citite

Despre oameni colorati.

Ratacit printre litere

18600682_10212813881040642_146237123_n
Candva, cineva m-a intrebat de ce spun despre o persoana care-mi este extrem de draga ca este “tacanita”.
Ai fost vreodata indragostit de o persoana “tacanita” ?
Nimic nu este mai frumos decat o persoana cu fluturasi pe suflet.
Imi plac oamenii tacaniti.
Ii prefer celor normali.
Imi plac atat de tare oamenii carora nu le pasa de ce spun ceilalti. Eu cred ca libertatea este cel mai frumos dar pe care Dumnezeu l-a dat omului. Libertatea de a fi tu insati.
Am o colega ce se vopsea in toate culorile curcubeului in cap. Habar am ce fel de om era, dar ideea ca avea curajul sa-si vopseasca parul vernil si turcuaz si sa se poarte asa cum simte ea, mi se parea incantator pentru un copil.
Pentru mine ea era o tacanita.
Am intalnit, pe de alta parte si un om care la 20 de ani era surprins ca…

Vezi articol original 471 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

