amintiri citite

Scrisoare pentru el (fragment)

Colțul Cultural

fc2961a4b4a036ca03a3f4afe036c80a

                                                                     foto: Pinterest

Poate că nu-ți mai amintești. Eu, însă, nu am cum uita. Niciun moment, niciuna dintre clipele acestei grații, pentru că doar ele-mi sunt martori ai fiirii mele. Nici nu sunt chiar așa multe. Uneori chiar mă întreb: la ce bun atâta viață, atâta amar de zile și nopți dacă reale nu sunt decât câteva clipe? …

Vezi articol original 172 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

