amintiri citite

Cu domiciliul în nori

În zori de zi

Cu domiciliul în nori
mi-am transformat cuvintele în stări
pecetluind o poveste…

Nu cu feți frumoși și Ilene Cosânzene
ci cu fluturi flori.

Cum sunt o visătoare
am început să zbor prin vise,

în loc de cafea, în fiecare dimineață,
beau ceai de roze din roua dimineții
dansând prin vise,

în loc de nume, mi-am desenat pe aripi
cuvântul iubire, de trei ori iubire,

aripi de iubire cu pene de vis
ce-mi duc sufletul spre zări de nedescris.

Iubirea în vis este etern paradis
ce dăruiește fructe sfinte visătorilor convinși!

3 gânduri despre „Cu domiciliul în nori

Lasă un răspuns

