amintiri citite

Dimineața zilei de azi…

Bună dimineața, viață!

O dimineață în care mi-am trezit din somn gândurile, ca să le spăl pe față,
știam, dacă nu le trezesc îmi înstrăinau visele… și fără vise sunt un om
fără aripi, ceea ce e cam greu firii mele visătoare.
Ador aceste dimineți, îmi dăruiesc o zi plină cu vise ce-mi zâmbesc din toate colțurile trăirii mele. Venite parcă din alte vieți în care razele de soare ne spală trupul, mintea, unde totul este iubire, suflet de copil inocent cu plâns și râs pe față.
Mi-ar place ca aceste dimineți, două câte două, să plece-n lume la trăiri de vieți, pe-un zbor de secundă să ne dăruiască doar vise ce ni se îndeplinesc.

2 gânduri despre „Dimineața zilei de azi…

Lasă un răspuns

