amintirea jocurilor · amintiri citite

Jocul Kendama: ce este, de ce face bine la sănătatea copilului şi cum se joacă

Sursă: Jocul Kendama: ce este, de ce face bine la sănătatea copilului şi cum se joacă Jocul Kendama: ce este, de ce face bine la sănătatea copilului şi cum se joacă Autor: Paula Rotaru Vrei să îţi scapi copilul de dependenţa de telefon? Atunci e cazul să afli de noua nebunie Kendama. Nu ştii ce… Citește în continuare Jocul Kendama: ce este, de ce face bine la sănătatea copilului şi cum se joacă

amintiri citite

11 IUNIE 1948 – MAREA NATIONALIZARE!

Sursă: 11 IUNIE 1948 - MAREA NATIONALIZARE! 11 IUNIE 1948 – MAREA NATIONALIZARE! Ziua în care 8.894 de de întreprinderi industriale și miniere, de transport, bancare și de asigurări au fost trecute din proprietate privată în patrimoniul statului La 11 iunie 1948 a fost dată lovitura de grație proprietății private din România prin exproprierea majorității întreprinderilor… Citește în continuare 11 IUNIE 1948 – MAREA NATIONALIZARE!

amintiri citite

Dimineața zilei de azi…

O dimineață în care mi-am trezit din somn gândurile, ca să le spăl pe față, știam, dacă nu le trezesc îmi înstrăinau visele... și fără vise sunt un om fără aripi, ceea ce e cam greu firii mele visătoare. Ador aceste dimineți, îmi dăruiesc o zi plină cu vise ce-mi zâmbesc din toate colțurile trăirii… Citește în continuare Dimineața zilei de azi…