amintiri citite

Doamne, da-te jos de pe Cruce …

Lacrimaroua

– Doamne, da-te jos de pe Cruce … vreau sa vorbim!
– Vorbeste-Mi, Eu te aud …

– Dar eu vreau sa plang pe umarul Tau …
– Plangi la picioarele Mele …

– Dar eu astept sa-mi stergi lacrimile … Tu niciodata nu mi le stergi …
– Lacrimile sunt date pentru a fi simtite, nu pentru a fi sterse …

– Stii uneori ma apuca un dor de Tine … si n-am cum sa-l sting … Ma usuc de dor si nu-l pot ogoi!
– E bine sa-ti fie dor. Ti se face dor doar de cei pe care ii iubesti …

– Stii, eu am obosit … viata e grea!
– Si Eu am obosit … oamenii sunt rai …

– Eu vreau sa fiu fericit …
– Fii! Eu ti-am spus care sunt Fericirile …

– Eu vreau sa fiu bun …
– Fii! Buni sunt cei…

Vezi articol original 372 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

