amintiri citite

Si azi devine un ieri 

iuglio in due


Nu pot sa nu spun cat de frumos este sa iubesti, da…iubirea aia intensa ce iti provoca mii de stari, mii de stelute, licurici, gelozii etc. Recunosc ca m-am indragostit de vre-o cateva ori, fiecare iubire a fost in felul ei de la fiecare am invatat multe lucruri, am evoluat ca persoana ca mama ca iubita si da am fost si sotie.

De el m-am indragostit cel mai greu, dar acum atat de mult incat nu vreau sa imi imaginez o clipa, o zi, o luna sau mai mult fara el. Nu, sa nu credeti ca este barbarul ideal, sau vre-un super erou, dar in ochii mei este cel mai minunat barbat. Langa el am invatat cu greu sa trec peste multe etape, este un om simplu, dar, cat de simplu atat de complicat. Nu suntem cuplul perfect, la fel cum nimeni nu este perfect.

A trecut aproape un an…

Vezi articol original 288 de cuvinte mai mult

amintiri citite

Un legământ făcut cu viața

Rătăcitori între cer și pământ gonim printre orizonturi efemere căutând visele ce alunecă prin gând. Sunt clipe în care goana spre icoanele fugare ce dansează simfonia sufletelor, lasă-n urma lor visele, acele vise ce ne schimbă orizontul dimineților ce ne zâmbesc oriunde ne-am îndrepta. Un legământ făcut cu viața ce ne urmează statornică precum o… Citește în continuare Un legământ făcut cu viața