amintiri citite

Poate…

Album cu vise

Poate tu nu știi, nu simți,
poate eu nu știu să mă exprim,
poate gândul mi-l opresc
când sufletul îmi zboară lângă tine,
poate dincolo de tăcere ești visul
ce-mi bate mereu în geam în fiecare seară,
poate veacul în care suntem
nu este cel prezis iubirii ce ne leagă,
poate clipa ce ne poate apropia
este prea departe,
poate iubirea ce o visăm nu este decât senin,

frumusețe, bucurie, alint

și-un gând ce-ar vrea să devină vis, încetinit de vânt,
dar merită îndeplinit!

Un gând despre „Poate…

Lasă un răspuns

