amintiri citite

Grăsane făcând baie cu ușile larg deschise, de Marian Ilea | Recenzii filme si carti

Sursă: Grăsane făcând baie cu ușile larg deschise, de Marian Ilea | Recenzii filme si carti   Grăsane făcând baie cu ușile larg deschise, de Marian Ilea ”Grăsane făcând baie cu ușile larg deschise”, de Marian Ilea Editura Cartea Românească, București, 2017 Guest post de Monica D. Cândea Scriitorul Marian Ilea se dovedește încă o dată… Citește în continuare Grăsane făcând baie cu ușile larg deschise, de Marian Ilea | Recenzii filme si carti

amintiri citite

Poate…

Poate tu nu știi, nu simți, poate eu nu știu să mă exprim, poate gândul mi-l opresc când sufletul îmi zboară lângă tine, poate dincolo de tăcere ești visul ce-mi bate mereu în geam în fiecare seară, poate veacul în care suntem nu este cel prezis iubirii ce ne leagă, poate clipa ce ne poate… Citește în continuare Poate…

amintiri citite

Se poate trăi din și pentru frumusețe?

Se poate trăi din și pentru frumusețe? O întrebare pe care ar trebui să ne-o punem mai des... Să ne păstrăm inimile pure, nobile, încântătoare, orice ce ne-ar oferi viața, presupune curaj și noblețe. Ne putem hrăni sufletele din lucruri simple, iubind și dăruind, din parfumul florilor, zborul păsărilor, flacăra lumânărilor, murmurul apelor. Frumusețea este… Citește în continuare Se poate trăi din și pentru frumusețe?