amintiri citite

Suflet colorat

Suflet colorat

Sufletul îmi este o rochie de culoarea curcubeului
la sfârșit de mai…

Aş sta ascunsă printre petale de flori colorate
să simt trezirea dimineții,

Cu fiecare tresărire să aud cum cântă păsările
în acorduri de vioară,

Tonuri care îmi amintesc că vor aduce în curând o vară
în care visele plutesc.

În dimineața asta se sfârșește luna mai
ca într-un miracol îmi face o cafea și-mi zâmbește
amintindu-mi de vara care vine în acorduri de vioară.

Lasă un răspuns

