amintiri citite

Peştele de apă dulce este bărbatul

optimistul.com

crap-de-dunare-3

M-am cutremurat când am citit știrea într-un ziar de succes, de m-a obligat instantaneu să fac trei pași înapoi, ba chiar mi-am scuipat în sân udându-mi tricoul ultima fitză. Geeen! Am citit ce am fost într-o viață anterioara în funcție de deosebita mea zodie. Am fost pește de apă dulce. Moaaaamă! Scria acolo că aveam în subordine toată echipa de majorete a Dunării cu repetiții nenumărate pentru mulțumirea spectatorilor acvatici, că aveam mustățile lungi de care mă trăgeau fetele roșioare cu untură de pește chemându-mă la taifasuri printre valuri de nămol, că scoteam plăticile la produs pe ambele maluri în văzul hrăpăreților de crapi.

Era tipărit acolo, ca pește fiind, că-mi plăcea să stau pe mal

Vezi articol original 160 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

