amintiri citite

Al doilea eseu cîștigător: John P. – ”Valoarea unui bărbat este dată de zâmbetul soției sale.”

Marius Cruceru

Al doilea eseu cîștigător pentru acest concurs, la egalitate de voturi cu eseul 6, este cel scris de John P. Și el va lua exact același premiu.

Dacă mi-aș exercita dreptul de veto, aș vota totuși în favoarea lui Gabriel. De ce? Nu-mi place că John îi atacă pe BMW-iști. 🙂 Am prieteni care dețin acest soi de mașină și sînt oameni de toată isprava. Eseul 6 are totuși un plus de stil și îngrijire în expresie, care mă face să fiu totuși subiectiv ca filolog. Fraza de la sfîrșit se pare că le-a vrăjit pe multe dintre doamne și domnișoare :).

Eseu 4 

Sincer?
Mă disperă și pe mine ca mascul (ca încă nu pot zice bărbat) să văd o adunătură mare de fătălăi în jurul meu care se consideră bărbați. Mă plimb pe stradă și îi surprind cum se holbează după „inima” fetei. Vezi în…

Vezi articol original 414 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

