amintiri citite

„Si nu ne duce pe noi in ispita…”

Roxana V.

„Intr-adevar, viata omului pe pamant este o lupta, dupa cum citim in Sfanta Scriptura (Iov 7, 1) si daca cerem sa fim scutiti de lupta cu pacatul nu cerem “ca sa nu fim pusi la incercare, caci asa ceva nu e cu putinta, ci ca sa nu fim biruiti in ispita”417 (Origen, Despre rugaciune, c. XXIX, trad. cit., p. 276).”

Stateam intr-o seara,plictisita,uitandu-ma sa vad ce e nou pe facebook,cand observ ca vreo 10 prieteni se uita la Insula Iubirii.Am inceput sa ma uit si eu,mai mult de curiozitate ca vazusem cateva reclame despre emisiune si mi s-a parut interesanta.
Se iau parca 5 perechi,se duc in Thailanda si se adauga ceva ispite😂,se despart perechiile in doua vile diferite si se condimenteaza cu multa tentatie😂.

Am tot stat si m-am gandit,oare chiar dragostea adevarata nu invinge in fata ispitelor?Dar exista dragoste adevarata sau peste cateva luni sau peste cativa ani,vorbim…

Vezi articol original 449 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

