amintiri citite

Suflet ascuns printre cuvinte

Cuvinte cu suflet

Sunt un suflet ascuns printre cuvinte,
flori gingașe, flori de tei, de crin,
pomi cu flori în luna mai,
am pus în toate cântec și culoare…

M-am contopit, fără să vreau,
cu primăvara,
să pot alunga tristețea unui nor
în cântec și culoare…

În gând și sufet am dăltuit mereu
un soare, fără să țin seama
prin ce anotimp am trecut
și am zâmbit la tot ce-am petrecut.

Am sărutat seninul cu melodia
sufletului precum o vioară
îmbrățișând mereu un gând
ce se zbătea între vis și realitate,

am îmbrăcat în verde crud
pașii ce-mi treceau prin viață,
să pot trăi frumos
am învățat să zbor deasupra norilor,

am mângâiat duios munți înalți și văi
să pot rămâne-n veci
un suflet îndrăgostit de tot ce întâlnesc,

 am alungat ,cât am putut, a zilelor povară
reușind să gândesc frumos!

Lasă un răspuns

