amintiri citite

O sută de zile m-au îmbătrânit…

Sursă: O sută de zile m-au îmbătrânit…

 

PUBLICAT ÎN OCHI TOMNATICI

O sută de zile m-au îmbătrânit…

O sută de zile m-au îmbătrânit…
… de când am trăit ultima dată, de când mă tot plimb pe gânduri ce mă duc la tine. Şi atât de gros mă îmbrac de fiecare dată, atât de frig de noi e în inima mea… Nici să mă întregesc nu mai pot, de când visele îmi tot scad în termometru.

Am rămas fără unghii de când ţi-ai zgâriat plecarea pe retina nopţii mele, de când nu mai ştiu să mai pictez cuvinte. Am strâns în mine un abis în care dorul îţi vociferează plecarea şi îmi suspină numele tău.

Şi cu cât plecarea ta se adânceşte, cu atât dorul de tine începe să aibă simptome de eternitate…

În mine plâng toate crimele de pe buzele noastre, de când am căzut din podul palmei tale. Sărutul tău moare şi renaşte, îmi sugruma tăcerea şi îţi strig toate mângâierile pe care le-am îmbrăcat în haine de suspin. Tu nu numai că exişti în mine, eu nu îmi mai aparţin, în inima mea, eu îţi sunt captiv…

Nu, nu ţi-am învăţat nici acum absența. Cum aş putea? Când ruinele noastre mi-au inundat clepsidra? Când paşii tăi îmi aduc toamna în fiecare gând şi trezesc în mine echinocţiul iubirii noastre, când mi te-ai smuls din inimă şi te-ai dat cu o durere înapoi?…

La etajul 4 al Universului nu mai găsesc nici măcar un zâmbet de pus în lacrimi, de când domnul cu braţe de iarnă mi-a operat destinul şi mi-a extins în coloană legea lui Murphy.

Iartă-mă că am rămas doar cu aceste cuvinte mici, dar nu mai am scrisul, aşa cum nu mai am nici surâs, aşa cum nu mai am nici simţiri. Am rămas doar o carcasă, ruginită și însetată după mângâierile tale, în care se depune praful pe o inimă care mai bate doar să îmi amintească de iubirea pentru tine… atât…

Lasă un răspuns

