amintiri citite

Mi s-a pătat sufletul

Suflet colorat

Mi s-a pătat sufletul
cu alte simțiri și culori
ce rezonează cu primăvara
în nuanțe de fericire.

Îl păstrasem curat, alb,
chiar dacă simțea colorat,
nu găsise acel pictor
ce l-ar putea colora…

Mi-am deschis sufetul
eliberând culorile
ce erau ascunse
în sertarele sufletului,

Le percepeam cu creierul
pentru a reda starea de frumos
plină de strălucire și lumină
în curcubeul stărilor…

Eliberându-le
nu le mai pot ține-n frâu,
nu le mai pot controla,
rațiunea a adormit sus pe-o stea
și-mi lasă sufletul liber
lacom de iubire, devenind mai uman.

Lasă un răspuns

