amintiri citite

Privind în adâncul sufletului meu

Trandafir cu suflet

Sunt precum un trandafir alb,
ultimul, peste care zăpada timpului
își pune amprenta…

Ceas între veșnicii,
popas între bine și rău,
stăpână pe fapte, sunt doar un om!

Cu aripi de albatros,
am trăit alegând drumul,
uneori anevoios, printre vis și fapte…

Lumina care m-a înălțat,
prin viața trecătoare și imprevizibilă
pe altarul sincerităţii şi al luminii,
a fost, mereu, sufletul.

Coborând pe scărița timpului,
privind în adâncul sufletului meu,
am regăsit iubirea,
un mugur de trandafir alb
ce stă să înflorească un poem,
un zbor spre îngeri, sub privirea clipelor
și al țipătului de albatros…

O blândă mângâiere a timpului
ce mi-a mai rămas pe obrazul sufletului
am s-o prețuiesc dăruind-o iubirii
ce înflorește precum un trandafir alb…

Chiar dacă totul mi se pare
un semn de întrebare, trăiesc într-o poveste
în care visul prinde culoare,

așa sunt eu, o visătoare
ce înflorește precum un trandafir alb!

Lasă un răspuns

