amintiri citite

Relatia mea cu nicotina

69

S-a incheiat ceva timp in urma. Trei ani si-o leaca. Evident din cauzaunui barbat. Ultimului. Uneori imi zice ca daca as avea nevoie de motive sa-l iubesc mi-ar ajunge asta! Si stiti ceva? E adevarat! A riscat mult, si el si ceilalti din jurul meu, tinand cont de faptul ca pentru 20 de ani m-am afumat si saracit constant cu pretul a cel putin un pachet pe zi. Dar n-am injunghiat, nici luat la pumni pe nimeni. Poate-am avut crize isterice, dar nu-mi aduc aminte.
Cert e ca nu voi fi niciodata o nefumatoare, voi fi mereu o ex-fumatoare. Mai am inca, inconstient, gesturile si abitudinile fumatorului. Spre exemplu, ma opresc din lucru pentru pauza de fumat si stau ca proasta-n targ asa ca nu stiu ce sa fac cu pauza…in gentile mele gasesti inca o duzina de brichete iar in gura sau intre degete…

Vezi articol original 458 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

