amintiri citite

DOR DE TINE, DOR DE NOI

MADADDA

women-black-and-white-artistic-tears-monochrome-sadness_www-wall321-com_79

Nu credeam să recunosc vreodată, dar mi-e dor de tine! Mi-e dor și doare!

Mi-e dor să mă trezesc dimineața în brațele tale, mi-e dor de primul „Bună dimineața!” spus printre dinți, somnoros…. Mi-e dor să ne alintăm….. Mi-e dor de mesajele incitante din timpul zilei și de ochii tăi după o zi obositoare de muncă….. Mi-e dor să mâncăm împreună, să râdem împreună ore în șir și să ne facem planuri de viitor până dimineața. Mi-e dor de vocea ta…

Îmi amintesc de răsăriturile privite împreună, de plimbările cu tine, de vata de zahăr mâncată împreună și de petrecerile la care mereu rămâneai surprins când mă vedeai. Mi-e dor de momentele pe care le petreceam cu răsuflarea tăiată.

Mi-e dor să mă privești, să mă strângi în brațe și să mă săruți lung și apăsat. Să te joci în părul meu până adorm și apoi să îmi șoptești ușor…

Vezi articol original 114 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

