amintiri citite

ROMÂNII AU UMOR !

CER SI PAMANT ROMANESC

Image result for caricaturi romanesti

Pierdut portofel cu salariul meu în el !

Rog pe cel care îl găseşte să nu râdă, dar nici să nu mă înjure …

Comunitatea rroma este oripilată de gestul unui tânăr rrom…

S-a aflat că acesta s-a decis să  se apuce de muncă !

Barbatul are nevoie de 3 lucruri ca sa fie fericit: mâncare, sex şi linişte…

Aşadar, dragele noastre, gătiţi-ne cina, dezbrăcaţi-vă urgent şi lăsaţi gălăgia !

Azi-noapte, nevastă-mea a avut un coşmar şi a ţipat în somn…

Din reflex, m-am sculat, am spălat vasele, am dus gunoiul şi am dat cu aspiratorul.

Related image

– Mi-a jurat că are cele mai serioase intenţii…

– Voia sa te ceară în căsătorie ?

– Nu ştiu, pentru că tocmai atunci a apărut nevastă-sa.

Un supravieţuitor de pe Titanic mi s-a confesat:

– Eu am cerut un cub de gheaţă să pun în băutură, dar ce

am primit a fost dincolo de orice închipuire…

Vezi articol original 283 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

