amintiri citite

Iubește-mă în murmur de ploi

7282e7cdf219fb5c57bf23ddaa763281

Bărbate, ți-ai pierdut în mine coasta
Bătaia inimii o-mparți la doi
Ninge-mă verde-n Primăvara asta,
Iubește-mă în murmurul de ploi…

Îți înfloresc „nu-mă-uita” în glastra
Din pervazul adormitelor tristeți
Cu Soare mângâind ușor fereastra,
Când ne dorim flămânzi, în dimineți…

Aprinzi în mine patimă astrală
De mă săruți pe ochii plini de-azur
Sub piele-ți simt explozia florală,
Mă ard petale din Zenitul pur…

Soarbe-mă apă-n pumnii tăi căuș,
Ți-oi ‘stâmpăra o sete pentru doi…
De ne-adorăm, latent sau jucăuș,
Ne scriem nemurirea pe-albe foi…

Autor Antonela Stoica

Lasă un răspuns

