amintiri eterogene

într-o bună zi,

mysoul244

..voi spune stop blog!

poatefiastăziacea zi; sau mâine; sau într-o altă viață.

până atunci…mă voi mai gândi. încă. (fiindcă am inceput cândva gândul ăsta şi nu l-am terminat). faptul că i-am dat glas o fi însemnând ceva. poate, nu ştiu. ce ştiu cu siguranță e că eu gândesc îndelung orice decizie. fiindcă răspunderea îmi aparține şi trebuie să trăiesc cu rezultatul. şi nu oricum, ci cu oarecare linişte.

şi liniştea asta merită efortul aşteptării, al răbdării, al incertitudinii în care se scaldă gândul meu înainte de a ieşi la lumină pentru a se impune.

sigur, a spune stop! unui blog nu pare a fi ceva de gândit, doar că eu vreau (şi nu pot altfel), să gândesc. fiindcă a spune stopblog! poate însemna că…

… în acea zi, am redevenit…seacă. (sec înseamnă atunci când nu spui nimic pentru că nu vrei să spui sau, şi…

Vezi articol original 139 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

