amintiri eterogene

Un „Eu” altfel in fiecare zi…

Viata te iubeste!

0a5bedc34ae981194cea2c557226f352

Îmi doresc constant să învăț lucruri noi. Sunt mai curioasă decât un copil mic și nu-mi este teamă să-mi asum riscuri. Îmi plac provocările și nu-mi fac inimă rea dacă ceva nu a ieșit așa cum mi-aș fi dorit. Din contră, învăț lecția și încerc să găsesc alte opțiuni.
Nu am avut această atitudine mereu. Din contră. Eram persoana care-și făcea griji constant în privința alegerilor pe care le făceam. Vorbele oamenilor și sfaturile familiei îmi făceau mai mult rău decât bine pentru că întotdeauna reușeau să mă facă să mă îndoiesc de abilitățile mele, de propria capacitate de a gândi și a acționa. Astfel, eram mai tot timpul deprimată, neîncrezătoare și aveam senzația că fac greșeală după greșeală.
Nu știu câți dintre voi au simțit la fel impactul negativității și al neîncrederii. Nu știu câți dintre voi au suferit și au crezut pentru o vreme cel puțin că sunt…

Vezi articol original 520 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

