amintiri eterogene

Dimineți amare

poezieproza

​Dimineți amare

de Gabriela Mimi Boroianu

07.01.2017

Am făcut cafea

urmând ritualul…

Ceașca ta,

ceașca mea…

M-am așeazat pe locul meu

venise și soarele…

Chiar și iarna își savura

clipele de răsfăț

așezându-se peste viețile nostre…


Priveam ceașca ta

și sorbeam amintiri

zâmbind unui timp

în care mi-erai…

Și picăturile de dor

umpluseră ceașca

până la refuz

cu lipsa ta…


Numai ție nu-ți pasă

Stai închis în liniștea ta

lăsând doar tăcerile

să-ți acopere urmele…


Și cafeaua s-a răcit

s-a răcit…

ca o inimă

ce a uitat să mai bată

Vezi articol original

Lasă un răspuns

