amintiri eterogene

Pentru luna ianuarie apăsați tasta 1!

e-Bibliotheca septentrionalis

telefoane_retro

de Corina Diamanta LUPU

Am ridicat receptorul din furcă și am format numărul: 2017. După câteva apeluri, mi-a răspuns un robot:

— Pentru luna ianuarie apăsați tasta 1!
— Să apăs tasta 1?, am rostit cu voce tare, de parcă robotul de la celălalt capăt al firului m-ar fi putut auzi. Dar telefonul meu nu are taste, ci disc.
— Din ce secol veniți?, mi-a replicat robotul. Astăzi nu mai folosește nimeni un telefon cu disc.

Vezi articol original 751 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

