amintiri eterogene

După vot (Pamflet)

Justiție Oarbă

lili– Săru-mâna, nașule. Oho, nu te-am mai văzut de-un car de ani. Noroc cu votarea.

– Hai să trăiești, finule. Ei, așa e, nu m-ai văzut. Stau mai mult prin Spania, la ficior. Da’ amu am vinit acasă, special pentru asta. No, ai votat?

– Dară cum. Am.

– Cu cine, mă, cu cine?

– Apăi, cu domnul Tlagnea. O zis că mărește pensia și leafa.

– Tot țăran prost ai rămas, finule. Ăla-i mincinos, n-o să dea nimnică.

– Să nu mă faci prost, nașule, că mă supăr. Auzi la el. Ce, mata te crezi deștept fiindcă te preumbli prin străinătățuri?

– Sunt, bă, sunt. Oricum îs mai deștept ca tine. No, vezi, de asta te-ai însurat spre bătrânețe, că nu se uita nici dracu’ la tine.

– Da, da, ce să spun. Dacă mata le știi pe toate, zi cu cine ai votat?

– Cu domnul Smoloș, prostovane…

Vezi articol original 146 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

