amintiri eterogene

~ Liniile din palma mea ~

carte de iubire, lacrimi, fericire, dragoste, viata

Sursă: ~ Liniile din palma mea ~

 

~ Liniile din palma mea ~

~ Te iubesc și ești o parte din mine,

O parte fragmentată,

Dar o mare parte,

Fără de care, cealaltă nu ar mai fi o parte,

Completă,

Mereu acolo, nu în altă parte,

Pentru că acolo îi e locul,

A fi o parte din mine,

Din ceea ce sunt,

În liniile din palma mea,

Din destinul meu, din visele mele,

Împletit în dorințele mele

Toată ființa ta, o parte din mine.

Ești o dorință constantă,

Un fior, un vânt liniștit în inima mea,

O voință care nu trece, de fier,

O mângâiere îndrăzneață, care se joacă,

Un sărut care arde,

Tu, o parte din mine,

Iubitul meu, amantul meu,

Prietenul meu, bărbatul meu. ~

~ Odine ~

Lasă un răspuns

