amintiri eterogene

De ce citesc eu?

mysoul244

De ce ar trebui să citim? „Citeşte! Citeşte mereu şi creierul tău va deveni un laborator de idei şi imagini din care îţi vei întocmi înţelesul vieţii”.  Aşa spunea  Mihai Eminescu.

De ce citesc eu?  Pentru că aşa am crescut: citind. Într-o casă în care toată familia citeşte şi într-o copilărie dominată de băieţi şi preocupări caracteristice acestora, la început şi lecturile mele au fost în acelaşi registru: aventuri, poliţiste, capă şi spadă, într-un cuvânt – acţiune.

De ce citeam atunci, aşa? Cine mai ştie…Posibil din ambiţia nestăvilită ca ei, fraţii mei, să nu fie, să nu poată, să nu ştie nimic mai mult şi nimic în plus faţă de mine. Ăsta a fost unul dintre chinurile copilăriei mele: refuzul ca ei să-mi fie superiori. În nimic. Şi atunci trebuia cu tot dinadinsul să fiu capabilă de orice erau ei capabili. De absolut orice, fără excepţie. Poate nici…

Vezi articol original 858 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

