amintiri eterogene

Examenul

Al Phagora

Am absolvit Universitatea din Lahmenburg; la data respectivă eram încă familiarizat cu stilul de examinare, tabieturile și pretențiile profesorilor de acolo. Întâmplarea a făcut însă ca examenul să aibă loc la Universitatea din Dunkelstadt, despre care știam prea puține lucruri. La ora opt dimineața m-am înființat în fața sălii de examen; am urcat cu toții pe o scară din dos, prăfuită și murdară. Pe culoar erau depozitate cărămizi și bănci vechi. Toți cei care urmau să dea examenul păreau speriați și rușinați de ceva anume, căutând să-și ascundă fețele de ceilalți oameni, fără să se ascundă însă unul de celălalt. Dându-mi seama că aceasta e purtarea cuvenită, m-am purtat și eu la fel.

Nu știam pe nimeni dintre cei din jurul meu. Aproape toți își făcuseră studiile în Dunkelstadt; eram chiar singurul reprezentant al Lahmenburgului, ceea ce îmi dădea o responsabilitate în plus. Pe la opt și jumătate, ușile sălii…

Vezi articol original 356 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

