amintiri eterogene

Românii au umor !

CER SI PAMANT ROMANESC

Imagini pentru caricaturi umoristice

Un tip ajunge mort de beat acasă, nevastă-sa îl ia la palme.
– Mai bei, mă, porcule?! Zi, mă, mai bei?!
El, cu greu reușind să ridice capul zice:
– Hai, toarnă!

 

Imagini pentru caricaturi umoristice

Colegii, la o parolă.
– Un intelectual adevărat niciodată nu va spune “Prost ai fost, prost ai rămas”.
– Dar cum, bă, domnu’ inteligent?
– “Timpul n-are putere asupra ta!”

Discuție în cuplu :
– Scumpule, ce-ai spune, dacă ţi-aş mărturisi că, m-am culcat cu cel mai bun prieten al tău?
– Aş zice că eşti lesbiană…

Un tip deschide uşa unui flăcău care efectua un sondaj de opinie, referitor la viaţa sexuală.
– De cîte ori pe săptămînă faceţi dragoste cu soţia dv.?
– De patru ori.
– Hmm… Asta înseamnă o dată-n plus faţă de vecinul dv.
– Păi, e firesc, băi, nene… La urma urmei, e nevasta mea!

 

 

Imagini pentru caricaturi umoristice

– Imaginează-ţi, ieri mă…

Vezi articol original 231 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

