amintiri eterogene

Luna de vară a toamnei

e-Bibliotheca septentrionalis

constantin-mindruta

de Constantin MÎNDRUŢĂ

La umbra fustei tale mi se-ncălzea şi berea,
Septembrie e lună de vară pentru toamnă,
Când ai plecat credeai că-mi laşi gratis durerea,
Dar ai uitat din acte şi eşti nebună, doamnă.

E totuşi o dilemă, că vrei să mă implici,
Că cică sânt conflicte când sântem amândoi,
Or fi femei, bărbaţi, când tu le zici gagici,
Eu într-o săptămână sânt liber numai joi.

E bună şi-o stampilă, dar e de patru ani
Şi dacă eşti în viaţă fă totuşi pe nebuna,
Că între noi nu-i vorba să mai avem nici bani,
Şi-i mulţumesc Lui Domnul, sânt Rac, mi-ajunge Luna!

Vezi articol original 131 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

