amintiri eterogene

Pinza de paianjen p 4

Literele sufletului meu

Pun femeia jos, pe piatră apoi dau din mậini disperat către prima maşină ce apare, măcar dacă ar ajunge la judeţean, dacia roşie opreşte milimetric, lậngă uşa ei se îngrămădesc doi trei oameni fiecare cu cậte un rănit.

-Trebuie să ajungem la spital! A fost lovită în cap! Pierde mult sậnge! Strigă disperată o tậnără învelită într-un tricolor rupt la mijloc.

-Maşina mea! N-o umpleţi de sậnge! Ţipă şoferul trăg5ndu-se de favoriţii săi albi ca neaua din copilăria mea.N-o murdăriţi că-i nouă! N-o!

Primeşte din oficiu’ un pumn în faţă apoi e împins la volan cu brutalitate, e cazul să mă fac dispărut ca să nu bat la ochi.Sediul consiliului judeţean e plin de trupe militare, trupe antitero şi abia îmi fac loc printre ei.

-Unde te grăbeşti aşa?  Zbiară căpitanul trậgậndu-mă de haină.Unde te trezeşti? Îţi dau glonţ de nu te vezi !

-Vezi să nu te trezeşti în faţa…

Vezi articol original 244 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

